Cum returnez

Ai cumpărat simplu, returnezi simplu

Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 15 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de Emoz.ro. Fie trimiți formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duci produsul într-un showroom Emoz.ro.

 

Serviciul Retur gratuit in 15 zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

  1. Conditii generale pentru returul produselor vandute de Emoz.ro:

 

  • In cazul in care produsul se returneaza in Showroom si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.

 

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

 

  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

 

  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

 

  • Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

 

  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

 

Condiții specifice pentru returul produselor vandute si expediate de Emoz.ro

 

 

  • Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la software-ul inițial.

 

  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

 

  • Poti returna foliile pentru tablete, telefoane mobile și eBook readere doar dacă nu le-ai folosit.

 

  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

 

  • Poți returna în showroom becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele, bateriile, acumulatorii si incarcatoarele, doar daca sunt sigilate.

 

  • Nu se acceptă returul produselor cosmetice, a celor din categoria Maternitate si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.

 

  • Nu pot fi returnate asigurările auto și rovinietele. Excepție fac polițele de asigurare ale căror date nu corespund cu cele introduse la înregistrarea comenzii.

 

  • Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.

 

Fashion 

 

  • Poti returna produsele atat in showroom-urile Emoz.ro, cat si prin curier, dupa completarea formularului de retur. Imediat dupa trimiterea cererii unul din agentii nostrii v ava contacta pentru indeplinirea formalitatilor si inspectia produsului.

 

  • Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

 

  • Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat,  dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

 

0